Jäsenyys ja edut

Tervetuloa mukaan MLL:n Littoisten yhdistyksen toimintaan!

Osallistumisen muotoja on useita. Voit kannattaa toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan.

Voit liittyä jäseneksemme liiton sivujen kautta. Muistathan merkitä lisätietoja-kohtaan Littoisten yhdistyksen. Meillä Littoisten yhdistyksessä vuosittainen jäsenmaksu on 25 euroa, alle 15-vuotiaat lapset ovat ilmaisia ja yli 15-vuotiaat maksavat puolet aikuisten jäsenmaksusta. MLL:ssä jäsenyyskausi on aina maaliskuusta maaliskuuhun, mutta liittyä saa mihin aikaan vuodesta tahansa.

Ilmoitathan osoite- ja nimimuutoksista keskusliiton jäsenrekisteriin joko MLL:n nettisivujen kautta tai numeroon 075 3245 540.

Ilmoita muuttuneet tiedot myös paikallisyhdistykselle osoitteeseen littoisten.yhdistys@mll.fi, jotta paikalliset tiedotteet lähtevät oikeaan osoitteeseen.

MLL:n jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa Lapsemme-lehden sekä valtakunnallisia että paikallisia jäsenetuja.

Varsinais-Suomen piirin alueen omat jäsenedut:

Kun liityt jäseneksi Varsinais-Suomessa järjestettävissä MLL:n tapahtumissa tai perhekahviloissa, saat liittymislahjaksi Olet tärkeä -kestokassin. Liittyessäsi jäseneksi netissä, ole yhteydessä piiritoimistoon tai paikallisyhdistykseesi, mikäli haluat kassin.

Berrie:

10% alennus verkkokaupan tilauksista koodilla MLLVS

Confetti

-10% alennus kertaostoksesta

Kino Piispanristi

1 euron alennus Kino Piispanristin normaalihintaisista elokuvalipuista koko perheelle

LähiTapiola Varsinais-Suomi:

Pitkäaikainen kumppanimme LähiTapiola Varsinais-Suomi tarjoaa uutena jäsenetuna 35 % alennuksen kahden ensimmäisen vuoden lapsivakuutuksien maksuista! Etu koskee uusia LähiTapiola Varsinais-Suomen myöntämiä vakuutuksia.

Jäsenetu koskee kaikkia MLL:n jäseniä, jotka asuvat LähiTapiola Varsinais-Suomen toimialueella. Seuraavat alueet kuuluvat edun piiriin: Turku, Raisio, Naantali, Masku, Nousiainen, Mynämäki, Taivassalo, Vehmaa, Kustavi, Pöytyä, Oripää, Aura, Rusko, Lieto, Kaarina, Sauvo ja Paimio.

Lunasta etu käyttöösi täyttämällä yhteydenottolomake.

Turun Sirkus:

10 euron alennus sirkuskursseista ja sirkusliikuntasynttäreistä