MLL:n Littoisten paikallisyhdistys

Tervetuloa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Littoisten yhdistyksen sivuille!

Järjestämme erilaisia tapahtumia ja tempauksia paikallisesti. Yhdistyksessämme toimii aktiivisesti muun muassa perhekahvila. Tule mukaan ideoimaan ja toteuttamaan toimintaa!

Toimitaan yhdessä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kansalaisjärjestö, joka edistää lapsen oikeutta hyvään ja onnelliseen lapsuuteen. MLL:n Littoisten paikallisyhdistys  toteuttaa paikallisesti näitä arvoja järjestämällä kahden kunnan lapsille ja perheille retkiä, kerhoja, kirpputoreja, liikunta- ja kulttuuritapahtumia. Yhdistys tekee myös yhteistyötä alueen neuvolan, koulujen ja muiden sidosryhmien kanssa mm. tukemalla ja jakamalla informaatiota MLL toiminnasta.

Haluatko tukea toimintaamme - Liity jäseneksi! Jos haluat itse vaikuttaa mitä Littoisissa tehdään, olet lämpimästi tervetullut mukavaan porukkaamme. Ota yhteyttä! Yhteystiedot